Holiday Drive

Keszthelyen járt a milliomos blogger és sofőrje

2016. július 11. - HenryJonesJr.

Már dolgozik a száguldó riporter, aki havi 1.000.000 forintért tudósít a Balatonról. Én pedig a sofőrje vagyok. Eddig 400 km-t tettem meg a Keszthely-Siófok- Balatonföldvár útvonalon.Első utunkra elkísért az MTVA Híradója és Varga-Dani Barbara, a Magyar Turizmus Ügynökség regionális igazgatója. Vele és Tar Lászlóval, a helyi turisztikai szervezet vezetőjével együtt jártuk be a várost. Az Ő helyismerete nélkül két-három napig is eltarthatott volna, hogy megnézzük a több millió csigaházból kirakott Parlamentet, a Nosztalgia múzeumot vagy a Tüskevár panoptikumot.

Már tudjuk, hol van a legjobb forró csoki Keszthelyen. Tudjuk, hol van az a pici borászat, ahol sorban állnak a Michelin-csillagos vendéglátósok is, hogy asztalaikon ott lehessenek a finom balatoni borok.

dsc_3686.JPG

Azt is tudjuk, miért érdemes ellátogatni Bezerics Dániel éttermébe, a Plettába! De voltunk a 101 szobás Festetics kastélyban is, ahol Lady Hamilton is lakott. Voltunk a frissen felújított Amazon Szállóban, a Festetics-uradalom egykori vendégfogadójának épületében, ahol megtudhattam, milyen szerencsés vagyok, hogy a száguldó riporter sofőrjeként autóba is ülhetek. A „Főúri utazások, úti kalandok” című kiállításon kipróbálhattam, milyen a lovaskocsi-szimulátor, beülhettem egy gyönyörű, de roppant kényelmetlen százéves autóba is. (Az új Fordom összehasonlíthatatlan ezzel.)

Tegnap Balatonföldvár volt cél, itt új kilátó nyílt, de emellett detektívnek is beállt a száguldó riporter, hogy kiderítse, ki ölte meg Heltai Károlyt. Ma hajóra szállt,  elment Siófokra. Erről is írok majd bővebben. Most megyek és kipróbálom egyedül is az autót....

A bejegyzés trackback címe:

https://holidaydrive.blog.hu/api/trackback/id/tr858879824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása