Holiday Drive

Köztereken támad a Jaguar

2016. október 16. - HenryJonesJr.

img_1534_1.JPG

Készüljünk fel! A következő hónapokban bármelyik utcán ránk támadhat  egy Jaguar. Legalábbis erre lehet következtetni abból, ami mostanában történik a budapesti éjszakában.

A Jaguar színházakban, koncerteken és múzeumokban támad. Jó példa erre a Virtuózok Gálája a Papp László Sportcsarnokban, ahol több ezer ember  hallgatta együtt az ifjú titánok zenéit az elmúlt hétvégén. Az épület előtt parkolt egy éjfekete Jaguar,  és „véletlenül" Vivaldi szólt a hangszóróiból. Több apuka majdnem lekéste gyereke fellépését, mert néhány percre megállt a vadmacska előtt.

img_1510_1.JPG

A Jaguar az Újszínház látogatóinak szívét is elragadhatja. Az autó rendszeresen látható a főbejáratnál. A Jaguar nem csak a pesti értelmiség, de a vidéki műértő közönség szívét is megdobogtathatja. Az F-pace egy-egy példánya rendszeresen látható a meglehetősen felkapott Balatonfüred kikötőiben és múzeumaiban is. Legutóbb egy Vasarely-kiállítás megnyitóján tűnt fel a presztízs-autómárka.

jagtakaro.jpg

Az utcai marketinghez komoly sportolók, fiatal zenei tehetségek is hozzájárulnak. A gazdagabbak figyelmét azzal próbálják felhívni a márkára, hogy adtak egy autót Litkey Farkasnak, aki, ha vitorlázásról van szó, mindent visz. Ő a balatoni Kékszalag verseny tizenkétszeres győztese, négyszer nyerte a Balatonkerülő szóló versenyt. A Soling hajóosztály világbajnoka, sokszoros magyar bajnok, olimpikon. Ha az ő igényeihez illik a Jaguar, az vonzó lehet másoknak is -  gondolhatták az akció kitalálói.

27e790441dcd9c42ea1bd1ff20fabb4a.png

A Jaguar a középosztályból is szedi áldozatait. Jó példa erre, hogy a Virtuózok című tehetségkutató műsor egyik felfedezettjének, a 12 éves Holozsai Eszternek is adtak egy 30 milliós autót. Igaz, azt nem ő vezeti, hanem édesapja. Ennek köszönhetően 15-20 városban is feltűnik a gyönyörű jármű, olyan helyeken, ahová a műértő közönség is jár.

img_1376_1.JPG

A Jaguar egyébként a kisebb gyerekekre is vadászik, az utóbbi időben nem volt ritka, hogy Süsü vezette az autót. Az „egyfejű” szülőatyjáról elnevezett Csukás István színház produkciói körül tűnt fel az autó. Az akció szervezői szerint már gyerekkorban ki lehet alakítani a márkahűséget, nem beszélve arról, hogy anyu és apu bármikor lecserélheti autóját.  

susuki.jpg

 

Az utcai marketingben használt autócsodák egyébként nem csak üzleti célt szolgálnak. Gyakorta kapcsolódik be a márka jótékonysági akciókba is. A többek között Jaguar és Land Rover márkákat forgalmazó Auto Palace Kft. rendszeresen segíti a Lári-Fári Alapítványt. Emellett egy furcsa fantomot is támogatnak: Füred kapitányt, aki csak a közösségi oldalakon létezik. A turisztikai és PR szakemberek által kitalált mesehős gyakorta hoz-visz gyerekeket luxusautókkal a Balaton partjára. Olyanokat, akik még sosem jártak ott. A fantomnak van munkája bőven. Kutatások szerint kétmillió honfitársunk sosem látta a magyar tengert. Füred kapitány most télen is akcióba lép. A „világ végén” teszteli a Jaguar legújabb terepjáróját. Olyan helyekre visz élelmiszeradományokat, ahová már a Mikulás sem jár. Hátrányos helyzetű településekre szállít majd hatalmas csomagokat, amelyeket a téli hónapokban kizárt, hogy más autóval könnyebben lehet megközelíteni.

 

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holidaydrive.blog.hu/api/trackback/id/tr811812259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása